Lieve Petra,
Allereerst wil ik je zeggen dat jij een mooi profiel heb gemaakt. Ik vind het heel moedig van je om jouw verhaal over de transformatie naar het vrouwelijk hier te beschrijven en wat je daarmee allemaal bent tegengekomen zowel positieve als negatieve dingen.
Met vriendelijke groeten Aad.